 |
Forum Warheim FS
Forum graczy Warheim FS
|
Otwarty przez: quidamcorvus 2021-06-16, 10:16 |
[Turniej] Warheim FS - Czar-Par... |
Autor |
Wiadomość |
quidamcorvus
o.Założyciel Spaministrator

Dołączył: 22 Sie 2019 Posty: 3249 Skąd: Żory/Katowice
|
Wysłany: 2019-10-23, 09:49 [Turniej] Warheim FS - Czar-Par...
|
|
|
Termin: 12 czerwca 2021
Miejsce: Centrum Gier Innym Wymiar
Koszt wejściówki: 40 PLN - przedpłata na konto bankowe.
W związku z dużym zainteresowaniem zgłoszenia par zawierające imię, nazwisko, pseudonim, miasto, numer telefonu oraz pełną i właściwą nazwę wybranej drużyny, a także właściwie obliczony Prestiż Drużyny proszę przesłać do 29.02.2020 na adres quidamcorvus@poczta.fm.
Niezbędne jest także dokonanie wpłaty w wysokości 40 PLN za osobę, czyli 80 PLN za parę bezzwrotnej wejściówki na podany niżej nr konta bankowego. W tytule przelewu proszę podać imię nazwisko, pseudonim oraz nr telefonu.
Konieczność bezzwrotnej wpłaty związana jest z faktem, że za wejściówki dokonuję zakupu turniejowych gadżetów (między innymi kubków i smyczy) dla uczestników turnieju, a zdarzało się w przeszłości, że uczestnicy z różnych powodów rezygnowali w ostatniej chwili, a za zakupy musiałem płacić z własnej kieszeni. Dlatego proszę o przemyślane zgłoszenia.
Nr konta bankowego.
Adam Piotr Stefańczyk
91 1140 2017 0000 4702 0882 3439
Limit miejsc: 32 osoby.
Harmonogram:
9:00 - zbiórka i rozpoczęcie turnieju (rozstawianie blatów, makiet, figurek, parowanie, itd.)
10:00 - 12:30 - 1 bitwa
13:00 - 15:30 - 2 bitwa
15:30 - 16:30 - przerwa obiadowa
16:30 - 19:00 - 3 bitwa
19:30 - zakończenie turnieju, rozdawanie nagród, pamiątkowe zdjęcia... i sprzątanie.
Lista uczestników/par: (opłacone)
1. Sigthorn & Barii
2. Pepe & Areo
3. Benek & Redek
4. Bahior & Maciej K.
5. Mort & Szczery
6.Fire & Wertex
7. Krnabrny & Ragnar
8 Torin & Kruk
9. Musza & Haszer
10. Whydak & Józek
11. WojtekW & adrenalbooster
12. Kubencjusz & Laik
13. Elmin & SQL
Scenariusze:
Plik pdf z regulaminem i scenariuszami w wersji roboczej dostępny jest TUTAJ.
Regulamin:
1. Na turnieju obowiązują zasady z następujących źródeł:
- Podręcznik do Warheim FS.
- Regulamin.
2. Turniej Warheim FS odbywa się na zasadach kampanii oraz zasad gry wieloosobowej - tryby kooperacji - przy czym parę muszą tworzyć kompanie o takiej samej NATURZE, ale nie mogą to być takie same kompanie, np. parę może tworzyć kompanie Żołnierzy z Reiklandu oraz Strażnicy Dróg z Averlandu, ale nie dwie kompanie Żołnierzy z Reiklandu.
Cytat: | Tryb kooperacji:
TRYB KOOPERACJI to wariant gry wieloosobowej, który zakłada, że strony konfliktu są zgrupowane w dwa antagonistyczne sojusze. I choć zakłada się, że sojusz będzie składał się z drużyn o takiej samej NATURZE, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby jeśli tak ustalą gracze, doszło do przymierza pomiędzy wrogimi sobie kompaniami, w zależności od tego, jakimi drużynami dysponują gracze. Alianci mogą pokusić się o wytłumaczenie przyczyn zawiązana sojuszu albo zupełnie się tym nie przejmować i przystąpić do gry. Zależy to wyłącznie od graczy…
TRYB KOOPERACJI to najbardziej zbliżony do zwykłej potyczki tryb gry wieloosobowej - każda runda składa się z kompletnej tury każdego z sojuszy, w których każdy z sojuszy rozgrywa własną fazę rozpoczęcia tury, fazę ruchu, fazę magii, fazę strzelania i fazę walki wręcz. A gracze rozgrywają tury na zmianę, dopóki potyczka się nie skończy.
W ramach tury sojuszu, czynności podejmowane są zgodnie ze stałym porządkiem – tak zwaną sekwencją tury. Każda tura sojuszu podzielona jest na fazy, w których gracze wykonują ruch wszystkimi swoimi modelami, rzucają czary, strzelają oraz walczą i tak dalej.
Kiedy nadchodzi tura sojuszu, sprzymierzeni gracze muszą pilnować sekwencji tury i pamiętać, którą część tury aktualnie rozgrywa. Gdyby któremuś z graczy zdarzyło się zapomnieć, współgracze powinni o tym przypomnieć. Fazy składające się na turę, rozgrywa się w podanej w ROZDZIALE III: RUNDA kolejności. Zanim przejdzie się do następnej fazy, wszelkie działania związane z rozgrywaną fazą muszą zostać zakończone.
Sojusz:
Modele z różnych kompanii, kiedy walczą w sojuszu, uznawane są za sprzymierzeńców. Drużynom przyświeca ten sam cel, a wspólna sprawa bywa często wzmocniona stuletnimi przysięgami i wspólną historią. W ramach sojuszu modele traktowane są na wszystkie potrzeby gry jako sprzymierzone modele. Jednakże, jeżeli zasady specjalne, umiejętności albo efekty zaklęć lub modlitw dotyczą jedynie określonej rasy, nie będą wpływały na sprzymierzone modele należące do innej rasy.
Należy pamiętać, że w przypadku TRYBU KOOPERACJI kompanie które zawiązały sojusz traktowane są jako jedna kompania od rozpoczęcia bitwy do zakończenia rozgrywki, kiedy to można rozwiązać przymierze.
Przywódca sojuszu:
Władzę nad sojuszem obejmuje model bohatera podlegający zasadzie specjalnej DOWÓDCA, którego współczynnik CECHY PRZYWÓDCZE jest najwyższy. Jeżeli w sojuszu służy dwa lub więcej modeli bohaterów podlegających zasadzie specjalnej DOWÓDCA oraz posiadających taką samą wartość współczynnika CP, to zwierzchność obejmuje postać która zdobyła więcej Punktów Doświadczenia. Jeżeli zaś, dwa lub więcej modeli dowódców dysponuje takim samym współczynnikiem CP oraz posiada tyle samo Punktów Doświadczenia, należy wykonać rzut kostką, aby określić który model bohatera obejmie przywództwo nad sojuszem.
Ponadto, jeżeli sprzymierzone kompanie posiadają własne zasady specjalne dotyczące pogody, rozstawienia drużyny, rozpoczęcia bitwy czy testu rozbicia to w trakcie rozgrywania bitwy brane są pod uwagę jedynie te zasady specjalne, którym podlega drużyna z której pochodzi przywódca sojuszu.
Chorążowie & sygnaliści:
Jeżeli w sojuszu służy dwóch lub więcej modeli podlegających zasadzie chorąży lub sygnalista to chorążym lub sygnalistą sojuszu zostaje ten model, który zdobył więcej Punktów Doświadczenia. Jeżeli zaś, dwa lub więcej modeli chorążych lub sygnalistów posiadają tyle samo Punktów Doświadczenia, należy wykonać rzut kostką, aby określić który model zostanie chorążym lub sygnalistą sojuszu.
Kostki Mocy & Kostki Rozproszenia:
W przypadku sojuszu pulę Kostek Mocy oraz Kostek Rozproszenia generuje się w taki sam sposób, jak w przypadku zwykłej rozgrywki.
Należy pamiętać, że wygenerowane przez MAGÓW Kostki Mocy należą do MAGA, któremu zostały przydzielone i nie może ich używać żaden inny czarownik. Dobrym pomysłem wydaje się ułożenie kostek przy modelu, do którego należą. Można też używać różnych kolorów kostek w przypadku kostek należących do różnych MAGÓW.
Po przydzieleniu Kostek Mocy MAGOM gracze sojuszu tworzą własną pulę kostek (zwaną również 'stosem' Kostek Mocy). Pula ta składa się z jednej Kostki Mocy oraz wszystkich Kostek Mocy generowanych przez magiczne przedmioty lub inne zasady specjalne. Kostki w tej puli nie należą do żadnego konkretnego MAGA i mogą być wykorzystane przez każdego MAGA z sojuszu.
Żółtodzioby:
Aby określić, czy któryś z sojuszy podlega zasadzie ŻÓŁTODZIOBY i tocząc potyczkę z sojuszem o większym Prestiżu Drużyny otrzyma dodatkowe Punkty Doświadczenia oraz dodatkowe Łupy! należy przed rozpoczęciem rozgrywania scenariusza porównać zsumowany Prestiż Drużyn sprzymierzonych w ramach sojuszu. Szczegóły dotyczące zasady ŻÓŁTODZIOBY znajdują się w ROZDZIALE XIIII: KAMPANIA.
Przychód & łupy:
Po zakończeniu potyczki, każdy z sojuszy biorących udział w rozgrywce tworzy pulę Kostek Eksploracji. Pula składa się z jednej Kostki Eksploracji za każdego bohatera, który brał udział w rozgrywce, a w trakcie sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ!. Bohaterowie, którzy wykonywali rzut na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ! odpoczywają w obozowisku drużyny i nie są w stanie wziąć udziału w poszukiwaniu Łupów!. Ponadto, sojusz który wygrał potyczkę może dodać do puli dodatkową Kostkę Eksploracji. Maksymalna ilość Kostek Eksploracji jaką można uzyskać w ten sposób to 6. Kostki uzyskane ponad limit przepadają.
Po wykonaniu rzutu Kostkami Eksploracji, dokonaniu ewentualnych przerzutów i/lub modyfikacji oraz wypełnieniu ewentualnych instrukcji związanych z uzyskaniem powtórzeń należy zsumować wyniki uzyskane na Kostkach Eksploracji i porównać z TABELĄ ILOŚCI ZNALEZIONYCH ŁUPÓW. Aby określić zysk ze sprzedaży Łupów! należy porównać liczbę sprzedanych Łupów! z Liczbą modeli w drużynie i odczytać wynik z TABELI PRZYCHODU (W ZK). Otrzymana wartość oznacza ilość złotych koron, którą zarobiła każda z drużyn zjednoczonych w sojuszu. Przychód należy zapisać na KARCIE DRUŻYNY. Szczegóły dotyczące PRZYCHODU & ŁUPÓW znajdują się w ROZDZIALE XIIII: KAMPANIA. |
3. Początkowe rozpiski drużyn układane są zgodnie z zasadami Warheim FS na 500 zk. Kompanie Gladiatorów z Jałowej Krainy, Piechoty Morskiej z Marienburga, Rycerzy Graala, Kupiecka karawana z Arabii, Kultów Chaosu oraz Elfów Wysokiego Rodu z Ulthuanu na 600 zk.
4. Wszystkie zaklęcia oraz modlitwy i Stygmaty Chaosu zostają wylosowane przed pierwszą potyczką w obecności przeciwnika.
5. O ile scenariusze obowiązujące na turnieju nie przewidują inaczej, w czasie wydarzenia nie jest dozwolone wynajmowanie Postaci Dramatu (Dramatis Personae).
W czasie turnieju nie obowiązują także zasady opcjonalne Pieszczota Chaosu, Karty Zadań Specjalnych oraz scenariusze specjalne, niedostępne są także magiczne przedmioty oraz runy i koncepty o dostępności 11 i 12.
Nie obowiązują także zasady dotyczące Obłędu.
W czasie rozgrywek obowiązuje zasada opcjonalna Zdarzenia losowe, a rzutu wykonuje się do wystąpienia pierwszego zdarzenia.
6. Uczestnik turnieju musi przynieść figurki, które będą reprezentować dowodzoną przez niego drużynę oraz model OFICERA POLOWEGO, o który więcej napiszemy wkrótce. Modele powinny być pomalowane. Niedopuszczalne są proxy, za wyjątkiem ewentualnych postaci niezależnych pojawiających się w scenariuszach. WYSIWYG nie obowiązuje, choć jak zawsze jest mile widziany.
W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się granie modelami na okrągłych podstawkach, jednak w przypadku ewentualnych sporów model należy traktować tak, jakby model był na wymienionej w podręczniku podstawce kwadratowej.
Gracz, który będzie grał niepomalowanymi modelami otrzymuje modyfikator -5 do sumy uzyskanych podczas turnieju Dużych Punktów.
7. Oprócz tego co wymieniono powyżej gracz musi mieć ze sobą prawidłowo wypełnioną kartę drużyny, a także zasady drużyny, którą dowodzi, ewentualnych Najemnych Ostrzy, a także ekwipunku, którego używa. Pomocna będzie także wydrukowana karta zawierająca pomoc dla gracza oraz kopię niniejszego regulaminu.
Gracz powinien posiadać także kopię aktualnego podręcznika do gry Warheim FS w wersji drukowanej lub elektronicznej. Wersję elektroniczną można pobrać STĄD.
Mile widziane są także figurki i modele reprezentujące ewentualne postacie niezależne, którą mogą pojawić się w wyniku zdarzeń losowych lub występują w scenariuszach.
Organizatorzy będą również niezmiernie wdzięczni za wsparcie w postaci przyniesionych makiet i elementów terenu, których na stołach do Warheim FS nigdy nie jest za wiele!
Calowa miarka oraz komplet kości K6 są niezbędne. W czasie rozgrywek przydadzą się także kostka artyleryjska oraz kostka rozrzutu i okrągłe wzorniki 3" i 5", a także wzornik płomienia.
8. Podczas turnieju rozegrane zostaną 3 bitwy po 150 minut każda. W przypadku przekroczenia czasu gra kończy się, przy nieprzydzielane są punkty za realizację głównego celu rozgrywki.
Parowanie par graczy w pierwszej rozgrywce ustalane jest losowo, a w następnych potyczkach na podstawie Dużych Punktów, uzupełnianych ewentualnie o Małe Punkty.
Po każdej rozgrywce gracze mają 30 minut przerwy na rozegranie sekwencji po potyczce.
9. W przypadku nieparzystej liczby par graczy, jedna z wyznaczonych drużyn pauzuje. Kompanie pauzującej drużyny otrzymuję minimalną, przewidzianą w scenariuszu ilość Punktów Doświadczenia, a sekwencję po potyczce rozgrywa tak, jakby w rzucie na eksplorację uzyskano wynik 14. Drużyny graczy, którzy pauzują nie otrzymują Punktów Kampanii.
Pauzująca drużyny otrzymuje 13 Dużych Punktów.
10. Zasady uzyskiwania punktów:
- Małe Punkty (MP) - dostaje ja każdy z uczestników turnieju rozgrywający potyczkę za spełnienie określonych w scenariuszu kryteriów.
- Duże Punkty (DP) - liczą się do klasyfikacji miejsc na turnieju i są obliczane na podstawie różnicy MP obu graczy.
W pierwszej kolejności obliczana jest liczba uzyskanych przez graczy MP, a następnie w oparciu o różnicę ilości jego punktów gracza z wyższym wynikiem z punktami uzyskanymi przez przeciwnika, ustalana jest liczba DP obydwu uczestników, zgodnie z umieszczonym poniżej zestawieniem.
Kod: | Różnica MP: 0-8 DP: 10:10
Różnica MP: 9-16 DP: 11:9
Różnica MP: 17-24 DP: 12:8
Różnica MP: 25-32 DP: 13:7
Różnica MP: 33-40 DP: 14:6
Różnica MP: 41-48 DP: 15:5
Różnica MP: 49-56 DP: 16:4
Różnica MP: 57-64 DP: 17:3
Różnica MP: 65-72 DP: 18:2
Różnica MP: 73-80 DP: 19:1
Różnica MP: 81+ DP: 20:0 |
Maksymalny limit MP do uzyskania w czasie jednej rozgrywki to 80.
11. Punkty Worst Play.
Przydzielane są punkty karne za szczególnie wulgarne przeklinanie, utrudnianie gry, łamanie Regulaminu, a przede wszystkim za oszukiwanie.
Wszystkie przypadki takiego zachowania należy zgłaszać do organizatorów, którzy decydują o ukarania gracza.
Pierwsza i druga nagana skutkuje przyznaniem kary -5 do sumy uzyskanych podczas turnieju Dużych Punktów.
Trzecia nagana oznacza dyskwalifikację.
11a. Bez wyraźnej zgody właściciela zabronione jest dotykanie i przestawianie należących do niego figurek, zarówno w czasie gry jak i w przerwach pomiędzy rozgrywkami.
12. Końcowa klasyfikacja:
- O kolejności na podium decyduje łączna suma DP uzyskanych przez każdy z sojuszy uczestniczących w turnieju.
- W przypadku takiej samej liczby DP u dwóch sojuszy o wyższym miejscu decyduje większa liczba MP.
- W przypadku takiej samej liczby DP oraz MP sojusze zajmują to samo miejsce ex aequo.
13. Zgodnie z tradycją w czasie przerwy obiadowej odbędzie się konkurs na najlepszy model OFICERA POLOWEGO oraz na najlepsze znaczniki PUNKTÓW STRATEGICZNYCH, a uczestnicy, którzy samodzielnie przygotują model i znaczniki będą mogli wystawić swoje prace do konkursu, a zwycięzcy głosowania przeprowadzonego wśród uczestników turnieju oraz na portalu Facebook na stronie Warheim FS, a zwycięży ta praca, która do godziny 19:00 uzyska najwięcej polubień, otrzymają nagrody.
14. Zgłoszenia na turniej należy przesyłać za pośrednictwem email na adres quidamcorvus@poczta.fm w temacie wpisując Turniej Warheim FS.
W zgłoszeniu należy zawrzeć dane graczy tworzących parę: imię, nazwisko, pseudonim, miasto, numer telefonu oraz pełną i właściwą nazwę wybranej drużyny, a także właściwie obliczony Prestiż Drużyny, a następnie dokonać przedpłaty w wysokości 40 PLN od osoby, czyli 80 PLN za parę bezzwrotnej wejściówki na nr konta bankowego podanego na forum Warheim FS, w tytule przelewu proszę podać imię nazwisko, pseudonim oraz nr telefonu.
O miejscu na liście decyduje kolejność wpłat.
Ostateczny termin wysyłania zgłoszeń to 30.04.2021.
15. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzania - w razie potrzeby - zmian w Regulaminie, w tym w scenariuszach oraz do dokonywania wiążących interpretacji i uzupełnień, gdyby w trakcie trwania turnieju pojawiły się wątpliwości co do treści regulaminu i scenariuszy.
Informacja o aktualizacji pojawią się odpowiednio wcześnie we wszystkich źródłach, za pomocą których opublikowane są informacje o turnieju.
Regulamin i scenariusze (wersja robocza)
|
_________________ ++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++ |
|
|
|
 |
adrenalbooster
Kultysta Slaanesha
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 66
|
Wysłany: 2019-10-23, 10:21
|
|
|
jadymy! tylko uprzejmie proszę zmienićtermin nadsyłania rozpisek (tam na czerwono jest), bo raczej do końca sierpnia sięnie wyrobimy :D |
|
|
|
 |
quidamcorvus
o.Założyciel Spaministrator

Dołączył: 22 Sie 2019 Posty: 3249 Skąd: Żory/Katowice
|
Wysłany: 2019-10-23, 10:42
|
|
|
adrenalbooster napisał/a: | jadymy! tylko uprzejmie proszę zmienićtermin nadsyłania rozpisek (tam na czerwono jest), bo raczej do końca sierpnia sięnie wyrobimy :D |
Poprawiłem. Dzięki.
W jakich parach jedziecie? |
_________________ ++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++ |
|
|
|
 |
adrenalbooster
Kultysta Slaanesha
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 66
|
Wysłany: 2019-10-23, 10:44
|
|
|
nad parami jeszcze myślimy, bo nas dużo jest, jak to zwykle bywa daleko od turnieju :) Robimy tak, że charaktery musząbyćzgodne, a banda nie może się powtarzać? |
|
|
|
 |
quidamcorvus
o.Założyciel Spaministrator

Dołączył: 22 Sie 2019 Posty: 3249 Skąd: Żory/Katowice
|
Wysłany: 2019-10-23, 10:54
|
|
|
adrenalbooster napisał/a: | nad parami jeszcze myślimy, bo nas dużo jest, jak to zwykle bywa daleko od turnieju :) Robimy tak, że charaktery musząbyćzgodne, a banda nie może się powtarzać? |
Tak, dodałem zapis:
Cytat: | przy czym parę muszą tworzyć kompanie o takiej samej NATURZE, ale nie mogą to być takie same kompanie, np. parę może tworzyć kompanie Żołnierzy z Reiklandu oraz Strażnicy Dróg z Averlandu, ale nie dwie kompanie Żołnierzy z Reiklandu.
|
|
_________________ ++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++ |
|
|
|
 |
Paintageddon
Nieświadomy


Dołączył: 05 Wrz 2019 Posty: 19 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-10-23, 13:04
|
|
|
I my delegację z Wrocławia wypuścimy.
Mam prośbę - rysunek ze strefami rozstawienia, sam chętnie wykonam (#mistrzPajnta), bo opisy zajmują mnóstwo miejsca, a potem i tak do końca nie wiadomo co i jak. |
|
|
|
 |
Bahior
Śniący The Dark Oak


Dołączył: 27 Wrz 2019 Posty: 63 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2019-10-23, 13:07
|
|
|
Rysunki wystawienia robie razem z scenariuszami :D
[ Dodano: 2019-10-28, 14:05 ]
Jeśli ktoś jeszcze nie widział to pojawiły się już prozpocyje scenariuszy i zasad w odpowiednim temacie:
https://www.azylium.vot.p...wtopic.php?t=66
[ Dodano: 2019-11-08, 10:39 ]
Dodatkowo przy towrzeniu sojuszy trzeba pamiętać, że wyznawców Nurgla w żadnej konfiguracji nie można wystawić. w sojuszu z wyznawcami Tzeentcha. Tak samo jak nie ma opcji połączenia band Slaanesha i Khorna. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Fire
Przytomny


Dołączył: 30 Paź 2019 Posty: 111 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2019-12-25, 23:45
|
|
|
Cześć, szukam pary do turnieju. Dysponuję frakcjami do wszystkich "stronnictw", więc dostosuję się do wyboru drugiej osoby. Posiadam między innymi: Łowców Czarownic, Chaośników Niepodzielnych, Gladiatorów, Poczet Krwawego Smoka.
Kontakt:
https://www.facebook.com/...100005799364428 |
|
|
|
 |
Grish
Nieświadomy

Dołączył: 29 Wrz 2019 Posty: 2
|
Wysłany: 2020-01-04, 18:43
|
|
|
Moja propozycja zasady ogólnej do turnieju:
Bezwzględny zakaz dotykania modeli przeciwnika, o ile ten nie wyrazi na to zgody. |
|
|
|
 |
Pepe
Mecenas szara eminencja


Dołączył: 27 Sie 2019 Posty: 157 Skąd: Kęty
|
Wysłany: 2020-01-04, 19:50
|
|
|
Grish napisał/a: | Moja propozycja zasady ogólnej do turnieju:
Bezwzględny zakaz dotykania modeli przeciwnika, o ile ten nie wyrazi na to zgody. |
Czyżby ktoś wypalcował ci miniatury? |
|
|
|
 |
quidamcorvus
o.Założyciel Spaministrator

Dołączył: 22 Sie 2019 Posty: 3249 Skąd: Żory/Katowice
|
Wysłany: 2020-01-04, 19:51
|
|
|
Pepe napisał/a: | Grish napisał/a: | Moja propozycja zasady ogólnej do turnieju:
Bezwzględny zakaz dotykania modeli przeciwnika, o ile ten nie wyrazi na to zgody. |
Czyżby ktoś wypalcował ci miniatury? |
Zły dotyk boli całe życie. |
_________________ ++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++ |
|
|
|
 |
Blumstein
Nieświadomy


Dołączył: 28 Sie 2019 Posty: 16 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2020-01-29, 09:57
|
|
|
Piszę się na tę imprezę :) |
|
|
|
 |
quidamcorvus
o.Założyciel Spaministrator

Dołączył: 22 Sie 2019 Posty: 3249 Skąd: Żory/Katowice
|
|
|
|
 |
quidamcorvus
o.Założyciel Spaministrator

Dołączył: 22 Sie 2019 Posty: 3249 Skąd: Żory/Katowice
|
Wysłany: 2020-02-01, 09:57
|
|
|
Regulamin i scenariusze (wersja robocza)
Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane. Szczególnie interesuje mnie wasza opinia w kwestii długości bitwy. Z jednej strony 150 minut to dużo czasu, z drugiej czterech graczy przy jednym stole to także dużo. Stąd moje pytanie czy zostawił ograniczenie do 6 rund, czy wydłużyć do 8?
|
_________________ ++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++ |
|
|
|
 |
adrenalbooster
Kultysta Slaanesha
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 66
|
Wysłany: 2020-02-02, 17:42
|
|
|
imo 6 rund jest spoko - to jest zazwyczaj wystarczająco do spełnienia celu misji. Pogramy jeszcze z chłopakami trochęi damy znać. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10
|