Forum Warheim FS Strona Główna Forum Warheim FS
Forum graczy Warheim FS

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania & odpowiedzi...
Autor Wiadomość
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-08-24, 10:13   Pytania & odpowiedzi...

Zanim zadasz pytanie sprawdź czy nie ma odpowiedzi w dziale FAQ.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
verdome
Nieświadomy
Master of Kohutstajl



Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 17
Wysłany: 2019-09-28, 19:30   

Czy mutacja, stygmat, piętna chaosu powodujące wzrost współczynnika, który nie jest rozwinięty do rasowego maksimum zwiększa rasowe maksimum? (np startując z 3/4 WT to z mutacja dodająca WT daje rezultat 4/4 WT czy 4/5 WT)

Czy modlitwa błogosławiąca broń kapłana błogosławi jedną broń czy dwie jeśli kapłan ma dwie identyczne bronie ręczne (modlitwa Ulryka -Młot Ulryka)

Czy kapłan Ulryka nie powinien zaczynać z młotem a nie toporem ?

Czy dokopując zwierzoczłeka do istniejącego już doświadczonego, czy zyskując współczynniki rozwiniete zyskujemy tą samą mutację czy losujemy ja?

W scenariuszu specjalnym zabij mutanta nagrodami są stare mikstury.
_________________

 
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-09-28, 21:33   

verdome napisał/a:
Czy mutacja, stygmat, piętna chaosu powodujące wzrost współczynnika, który nie jest rozwinięty do rasowego maksimum zwiększa rasowe maksimum? (np startując z 3/4 WT to z mutacja dodająca WT daje rezultat 4/4 WT czy 4/5 WT)

Może podnieść współczynnik ponad rasowe maksimum, ale nie zwiększa tego maksimum.

verdome napisał/a:
Czy modlitwa błogosławiąca broń kapłana błogosławi jedną broń czy dwie jeśli kapłan ma dwie identyczne bronie ręczne (modlitwa Ulryka -Młot Ulryka)

Jedną wybraną, dzierżoną przez kapłana broń.

verdome napisał/a:
Czy kapłan Ulryka nie powinien zaczynać z młotem a nie toporem ?

Nie powinien.

verdome napisał/a:
Czy dokopując zwierzoczłeka do istniejącego już doświadczonego, czy zyskując współczynniki rozwiniete zyskujemy tą samą mutację czy losujemy ja?

Taką samą mutację, modele w grupie stronników muszą być takie same.

verdome napisał/a:
W scenariuszu specjalnym zabij mutanta nagrodami są stare mikstury.

Dzięki za zwrócenie uwagi. Powinno być odpowiednio Eliksiru Witalności i Nektaru Immaterium.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
Blumstein 
Nieświadomy


Dołączył: 28 Sie 2019
Posty: 4
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-10-10, 14:24   

Czy zasada specjalna "Łamigłówka" ma zastosowanie tylko w walce wręcz, czy działa też dla modeli strzelających?
 
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-10-10, 14:27   

Tylko w walce wręcz.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
Paintageddon 
Nieświadomy


Dołączył: 05 Wrz 2019
Posty: 9
Wysłany: 2019-10-14, 22:51   

Sekwencja po potyczce, handel: przy sprzedaży przedmiotów zaokrąglamy połówki do góry czy w dół ?
 
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-10-14, 23:21   

Paintageddon napisał/a:
Sekwencja po potyczce, handel: przy sprzedaży przedmiotów zaokrąglamy połówki do góry czy w dół ?

Może być, że zawsze do góry.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
verdome
Nieświadomy
Master of Kohutstajl



Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 17
Wysłany: 2019-10-15, 10:59   

W scenariuszu wygrałem rubin warty k6x15zk. Powinienem wpisac sobie k6x15zk czy (k6x15):2 ZK?
_________________

 
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-10-15, 11:36   

verdome napisał/a:
W scenariuszu wygrałem rubin warty k6x15zk. Powinienem wpisac sobie k6x15zk czy (k6x15):2 ZK?

K6x15 zk. Jeżeli przedmiot nie jest wymieniony w rozdziale ekwipunek to nie można go sprzedać, ale można nim płacić.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
malcolm0
Nieświadomy


Dołączył: 18 Wrz 2019
Posty: 2
Wysłany: 2019-10-17, 11:25   Pytanie odnośnie trafień krytycznych

Hej mam pytanie odnośnie zranień krytycznych na stronie 22 w dziale Walka Wręcz napisane jest
Cytat:
Jeżeli w udanym rzucie na zranienie wypadnie dublet to miało miejsce zranienie krytyczne

Co w tym wypadku daje wykupienie piętna Khorna (grasancji Chaosu) skoro każdy udany dublet i tak jest trafieniem krytycznym? To samo dotyczy również Krwiopuszcza który ma zasadę "Piekielne Ostrze".
 
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-10-17, 11:28   Re: Pytanie odnośnie trafień krytycznych

malcolm0 napisał/a:
Hej mam pytanie odnośnie zranień krytycznych na stronie 22 w dziale Walka Wręcz napisane jest
Cytat:
Jeżeli w udanym rzucie na zranienie wypadnie dublet to miało miejsce zranienie krytyczne

Co w tym wypadku daje wykupienie piętna Khorna (grasancji Chaosu) skoro każdy udany dublet i tak jest trafieniem krytycznym? To samo dotyczy również Krwiopuszcza który ma zasadę "Piekielne Ostrze".

W przypadku Piętna Khorna i Piekielnego Ostrza każdy dublet jest zranieniem krytycznym, także dwie 1, dwie 2, itd.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
verdome
Nieświadomy
Master of Kohutstajl



Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 17
Wysłany: 2019-10-17, 12:01   Re: Pytanie odnośnie trafień krytycznych

quidamcorvus napisał/a:
malcolm0 napisał/a:
Hej mam pytanie odnośnie zranień krytycznych na stronie 22 w dziale Walka Wręcz napisane jest
Cytat:
Jeżeli w udanym rzucie na zranienie wypadnie dublet to miało miejsce zranienie krytyczne

Co w tym wypadku daje wykupienie piętna Khorna (grasancji Chaosu) skoro każdy udany dublet i tak jest trafieniem krytycznym? To samo dotyczy również Krwiopuszcza który ma zasadę "Piekielne Ostrze".

W przypadku Piętna Khorna i Piekielnego Ostrza każdy dublet jest zranieniem krytycznym, także dwie 1, dwie 2, itd.


Czyli umiejki dające kryty na dublu są nadrzędne dla reguły? "Do rzutów na zranienie stosuje się czasem różne modyfikatory, lecz dwie 6 w rucie 2K6 zawsze oznaczają zranienie, a dwie 1 zawsze oznaczają nieudane zranienie."
_________________

 
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-10-17, 12:28   Re: Pytanie odnośnie trafień krytycznych

verdome napisał/a:
Czyli umiejki dające kryty na dublu są nadrzędne dla reguły? "Do rzutów na zranienie stosuje się czasem różne modyfikatory, lecz dwie 6 w rucie 2K6 zawsze oznaczają zranienie, a dwie 1 zawsze oznaczają nieudane zranienie."

Tak. Podobnie jak Strachulce rzucają zaklęcia z powodzeniem na dwóch i więcej 1.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
Pepe 
Nieświadomy
szara eminencja



Dołączył: 27 Sie 2019
Posty: 12
Skąd: Kęty
Wysłany: 2019-10-18, 08:43   

Jest gdzieś zapis mówiący o tym, że model/drużyna może używać przedmiot (magiczny bądź nie) niebędący normalnie na liście przedmiotów drużyny, który zdobył/a w wyniku grabieży?
  
 
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-10-18, 08:58   

Pepe napisał/a:
Jest gdzieś zapis mówiący o tym, że model/drużyna może używać przedmiot (magiczny bądź nie) niebędący normalnie na liście przedmiotów drużyny, który zdobył/a w wyniku grabieży?


Jest wyróżnione w ramce na dole strony na początku rozdziału Magiczne przedmioty:
Cytat:
Zagrabione i znalezione magiczne przedmioty:
W trakcie rozgrywania kampanii w WARHEIM FS zdarzyć się może, że drużyna zdobędzie, czy to w wyniku grabieży czy pojmania wrogiego bohatera artefakt, który normalnie nie jest dla kompanii dostępny. Bohaterowie należący do drużyny, która zdobyła w ten sposób magiczny przedmiot mogą go używać o ile w opisie samego artefaktu nie napisano inaczej oraz spełnione zostały pozostałe warunki, a w przypadku magicznego ORĘŻA oraz magicznego PANCERZA, niemagiczne odpowiedniki artefaktów znajdują się na liście ekwipunku kompanii.


W przypadku oręża i pancerza wyznacznikiem jest lista ekwipunku drużyny, jeśli przedmiot się tam znajduje, to można go używać.

Odrębną rzeczą jest dostępność, która jest osobnym parametrem. Jeśli w opisie przedmiotu stoi, że jest on nieodostępny dla drużyny X, to nie można go kupić, ale jeśli zostanie zagrabiony to można używać.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,015 sekundy. Zapytań do SQL: 8