Forum Warheim FS Strona Główna Forum Warheim FS
Forum graczy Warheim FS

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Warsztat] Magiczne przedmioty...
Autor Wiadomość
Wildpotato
Nieświadomy
Wildpotato



Dołączył: 25 Sie 2019
Posty: 13
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2019-11-15, 16:42   

verdome napisał/a:
Polecam zagrać bandami z minusami do dostępności xD ale fakt że najsilniejszy artefakt mógłby być od 13

Grałem kampanie dwoma bandami Horda Liczmistrza oraz grasantami Chaosu, obydwie bandy maja minusy do dostępności i zrobienie jednej postaci na support było zawsze dobrym pomysłem, taka postać nawet przy rzucie na dostępność z marnym wynikiem spokojnie mogła mieć 12 dostępności, więc akurat o dostępność nie trudno, chodźby obozowisko, umiejętność, punkt kampanii i pomoc innych
 
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 3162
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-11-19, 19:50   

Także Szczuroludzie otrzymali swoje zabawki. Plik znajdziecie TUTAJ.

Do zrobienia pozostali jeszcze Zielonoskórzy i Jaszczuroludzie.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
Gutek 
Śniący
Zły nerd



Dołączył: 19 Paź 2019
Posty: 63
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2019-11-22, 12:54   

Nie wiem czy zadaję to pytanie w odpowiednim miejscu.
Czy można założyć magiczny pancerz na duży cel? A konkretnie, magiczny pancerz chaosu. Czy można kupić taki pancerz płacąc 2x cenę? Czy jeżeli koszt takiego przedmiotu to 160+4k6 to dla dużego celu będzie to 320+8k6? Właśnie okazało się że mój minotaur ma talent i kombinuję jak go ubrać.
_________________
"Życie ludzkie jest tanie, tylko battlemechy mają prawdziwą wartość" - slogan reklamowy firmy Irian Battlemechs inc.
 
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 3162
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-11-22, 13:10   

Za magiczny pancerz płacisz normalną cenę.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
Peterson 
Przytomny



Dołączył: 01 Gru 2019
Posty: 117
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-12-02, 15:34   

A jak przy cenach magicznych przedmiotów to czy przy ich zakupie dolicza się dodatkowy koszt wynikający z rasy?
 
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 3162
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-12-02, 17:14   

Peterson napisał/a:
A jak przy cenach magicznych przedmiotów to czy przy ich zakupie dolicza się dodatkowy koszt wynikający z rasy?

Tak, dolicza się.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
verdome
Przebudzony
Master of Kohutstajl



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 425
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2019-12-04, 01:16   

Przysiadłem w końcu do konkretnej analizy nowych przedmiotów.

I o ile wcześniej miałem wobec nich złe przeczucia tak , teraz wszystkie wątpliwości mi się rozwiały.

Jest kurwa tragedia...

Już na wstępie zasada "kamień, papier, nożyce" wywołuje u mnie odruch "beznadziei".
Ja rozumiem, że to jedyne rozwiązanie, które sprząta bałagan po rewolucji w przedmiotach, ale jest ono strasznie niesprawiedliwe wobec "słabszych" przedmiotów. No bo nie dość że stajesz do nierównej walki to jeszcze twoje przewagi mogą wyparować bo ktoś miał więcej hajsu... piękna zasada dla wzrostu toksyczności przy stole.


Same przedmioty to albo przepakowane potworki (na ciebie patrzę Mieczu Potęgi) albo bezużyteczny szmelc ( Fartuch Kawalerzysty dla elfów xD).

Artefakty w swojej kategorii też są "wybitnie" anty grywalne (moim faworytem Płaszcz Ariel z 8 właściwościami do zapamiętania!)

Chaotyczne itemy - po pierwsze oręż wymusza bezmyślną agresję niezależnie od warunków potyczki - super nie ma to ja dyktowanie graczowi jak ma grać i karać go za próbę stosowania długofalowej strategii :) Ogólnie większość itemów nakłada na nas długofalowe kary za krótkotrwałą czasem dyskusyjną/sytuacyjną przewagę.

Oczywiście coby nie marudzić i czekać na gotowe rozwiązanie.
Proponuję zrobić wspólną pulę przedmiotów Magicznych dla wszystkich z 2-3 sztukami mocniejszej broni "rasowej", czyli
-wszystkie przedmioty z dostępnością 9,10 do wspólnego wora (usuwając powtórki),
-przedmioty z dostępnością 11 zostawić jako rasowe,
-Artefakty z dostępnością 12 wyjebać albo rozbić na kilka słabszych przedmiotów,
-Chaotyczne Przedmioty przerobić system kar na takie które nie będą się ciągnąć za modelem (Przykład dobrej kary: Pożeracz Życia, Przykład złej kary: nie WzA modelu wroga +x Obłędu, Przykład kary WTF!?: Obłęd za każdą niezdany pancerz)
_________________

 
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 3162
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-12-04, 09:57   

Dzięki za komentarz. :mrgreen:

Jak napisałem najmocniejsze przedmioty, czyli te z dostępnością 11 i 12 są dopuszczone do gry tylko za zgodą graczy, z uwagi na ich charakter. W normalnych rozgrywkach powinno się używać przedmiotów o dostępność 9 i 10.

Co do ilości zasad, to przy bardziej rozwiniętych kompaniach te kilka dodatkowych zasad nie zmienia już wiele, i tak trzeba pamiętać o wielu rzeczach.

Daj propozycje dobrych kar do konkretnych przedmiotów, najlepiej zgodnych z charakterem przedmiotu i kompanii, bo tutaj zaczyna brakować mi pomysłów.

I co jest złego z Fartuchem Kawalerzysty dla Elfów? Przerzut zranienia trafienia z uderzenia jest fajną sprawną.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
Kharimata
Śniący



Dołączył: 25 Paź 2019
Posty: 42
Skąd: Copher
Wysłany: 2019-12-08, 15:41   

Znalazłem błąd:
- strona 3, Haubica Czarnego Gromu, trzeci akapit zaczyna się od "Jeżeli władający Zgubą Caledoru..."

Przy okazji nie wiem czy Sztych Śmierci (s.8) specjalnie ma w zasadach dodany zabójczy cios, w opisie broni nie ma na ten temat wzmianki, a pozostałe magiczne kopie tego nie mają. Stąd wątpliwość.

Zamiast karnych punktów obłędu, można by do chaotycznych artefaktów dodać np:
-głupotę
-animozje
-berserk
-glód krwii
-strach/grozę
-rzut na przekleństwo tzeentcha
-losowa choroba psychiczna do końca bitwy
 
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 3162
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-12-21, 17:37   

Skończyłem redagowanie magicznych przedmiotów oraz magii runicznej, do zrobienia pozostały jeszcze koncepty.

Największa nowość to magiczne oraz runiczne instrumenty.

Wiem, że nie wszystkim podobają się kary jakich doświadczają bohaterowie używający najpotężniejszych artefaktów Chaosu, dlatego jeśli macie propozycje własnych kar piszcie śmiało swoje propozycje, tylko proszę o konkretne propozycje do konkretnych przedmiotów.

Ogólnie dajcie znać do sądzicie.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 3162
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-12-30, 11:25   

W pliku z magią runiczną znajdują się także koncepty, tak więc główna praca nad nowymi magicznymi przedmiotami została zakończona. Teraz czas na Wasze ewentualne uwagi i poprawki.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
Zaku83 
Nieświadomy


Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 7
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2019-12-30, 14:36   

@QC
Powiem szczerze, że magiczne łuki u leśnych elfów sa średnie....
Jeden elfi łuk (dający przerzut ale jak nie wyjdzie to jest lipa)
Oraz łuk z zasięgiem 18" (smoczy szpon jego umiejka jest ok ale jego zasięg jest za słaby.) Może zrobić z niego elfi łuk? Potężny luk mają wysokie Elfy...
 
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 3162
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-12-30, 15:27   

Zaku83 napisał/a:
@QC
Powiem szczerze, że magiczne łuki u leśnych elfów sa średnie....
Jeden elfi łuk (dający przerzut ale jak nie wyjdzie to jest lipa)
Oraz łuk z zasięgiem 18" (smoczy szpon jego umiejka jest ok ale jego zasięg jest za słaby.) Może zrobić z niego elfi łuk? Potężny luk mają wysokie Elfy...

Zasięg możesz zwiększyć umiejętnością bystry wzrok.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
Mierzej 
Śniący



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2019
Posty: 69
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2019-12-30, 18:00   

Zaku83 napisał/a:
@QC
Powiem szczerze, że magiczne łuki u leśnych elfów sa średnie....
Jeden elfi łuk (dający przerzut ale jak nie wyjdzie to jest lipa)
Oraz łuk z zasięgiem 18" (smoczy szpon jego umiejka jest ok ale jego zasięg jest za słaby.) Może zrobić z niego elfi łuk? Potężny luk mają wysokie Elfy...


Tak jakby strzelanie u leśnych elfów było słabe :D
Jeden magiczny item nie robi jeszcze efektywności bandy.
 
 
verdome
Przebudzony
Master of Kohutstajl



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Sie 2019
Posty: 425
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2019-12-30, 22:57   

Mierzej napisał/a:
Zaku83 napisał/a:
@QC
Powiem szczerze, że magiczne łuki u leśnych elfów sa średnie....
Jeden elfi łuk (dający przerzut ale jak nie wyjdzie to jest lipa)
Oraz łuk z zasięgiem 18" (smoczy szpon jego umiejka jest ok ale jego zasięg jest za słaby.) Może zrobić z niego elfi łuk? Potężny luk mają wysokie Elfy...


Tak jakby strzelanie u leśnych elfów było słabe :D
Jeden magiczny item nie robi jeszcze efektywności bandy.


No bohaterowie w strzelaniu to jakieś srogie poje..., ale w nowych magicznych przedmiotach nie widzę dotychczasowej magicznej amunicji Oo

A biorąc pod uwagę, ze do tej pory zwarcie było mocno biednawe u WE to akurat u nich większa paleta potężnej broni białej jest na plus

[ Dodano: 2019-12-31, 10:56 ]
Wstępne pomysły dotyczące kar dla dla oręża

Bat poganiacza - brakuje kary??? pierwszy test strachu właściciel automatycznie nie zdaje
Grot Eteru Slaanesha - jeśli nie wyłączy żadnego modelu to traci udział w eksploracji i robiąc sobie dziwne rzeczy plus Głód Krwii
Haubica gniewu - do czasu WZA jakiegoś modelu gniew się udziela postaci i podlega ona furii i berserkowi
Kadzielnica znużenia - do czasu WZA jakiegoś modelu postać ma karę -1 WT i S
Karmazynowa Śmierć -do czasu spowodowania utraty 1 ŻW jakiegoś modelu postać ma karę - 1 do WT
Klinga Nurglitcha - do czasu WZA jakiegoś modelu postać odczuwa negatywne efekty Żarłoczności (odpowiednio po 1 3 i 5 turze)
Obuch pomoru - oprócz tego że cena 120 to jakiś żart, to Mutacja Robaczywy do czasu pierwszego WzA
Ostrze zepsucia - do czasu spowodowania utraty 1 ŻW jakiegoś modelu postać ma karę - 1 do WT
Ostrze zmiany - Obłed pasuje do tzeencha
Piekielne ostrze Khorna - Fanatyk, Głód Krwii i stale działający Berserk
Pierwsze ostrze - Imo mało daje więc nie potrzebuje kary
Poszukiwacz Serc- Imo mało daje więc nie potrzebuje kary
Rapier Ekstazy - Głód krwi (automatycznie niezdany po WzA modelu)
Runiczne Ostrze Chaosu - Za każdy nie wyłączony w szarży wrogi model tracimy jeden poziom zdobytej premii
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,042 sekundy. Zapytań do SQL: 8