Forum Warheim FS Strona Główna Forum Warheim FS
Forum graczy Warheim FS

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Errata] do wersji Dwie Wieże.
Autor Wiadomość
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-08-22, 19:47   [Errata] do wersji Dwie Wieże.

Cytat:
TABELA POGODA
3K6 WARUNKI ATMOSFERYCZNE

3 BURZA Z PIORUNAMI LUB ŚNIEŻYCA. Gwałtowne opady ograniczają zasięg broni dystansowej (nieprochowej) do ½ normalnej wartości, ponadto silne podmuchy wiatru utrudniają poruszanie się oraz celne strzelanie. Modele w fazie ruchu nie mogą biegać oraz korzystać ze zdolności LOT, a wszystkie testy trafienia z broni dystansowej (nieprochowej) wykonywane są z karą -2. MACHINY WOJENNE i broń dystansowa (nieprochowa), które nie wymagają testu trafienia oraz broń dystansowa (prochowa) wypalą jedynie na 6+. Rzut należy wykonać osobno dla każdej takiej broni na początku fazy strzelania.

4-6 SILNY WIATR. Podmuchy silnego, porywistego wiatru poruszają konarami i kołyszą mniejszymi drzewami. W fazie ruchu dystans lotu modeli ze zdolnością LOT zostaje zmniejszony do 8”, ponadto modele nie mogą zadeklarować WYSOKIEGO LOTU. Wszystkie testy trafienia wykonywane dla broni dystansowej (nieprochowej) przeprowadzane są z karą -1. Ponadto, MACHINY WOJENNE i broń dystansowa (nieprochowa), które nie wymagają testu trafienia oraz broń dystansowa (prochowa)wypalą na 4+. Rzut należy wykonać osobno dla każdej takiej broni na początku fazy strzelania.

7-14 POGODNY DZIEŃ. Przez cały dzień utrzymuje się piękna, słoneczna pogoda.

15-17 MGŁA. Okolicę spowija gęsta, zimna i lepka mgła. Pole widzenia zostaje ograniczone do 3K6”. Modele, które w fazie ruchu wykonały bieg lub korzystały ze zdolności LOT muszą wykonać test terenu niebezpiecznego. Ponadto, wszystkie testy trafienia wykonywane dla broni dystansowych przeprowadzane są z karą -1.
Rzut określający zasięg pola widzenia, należy wykonać na początku tury każdego z graczy, w fazie rozpoczęcia tury. Wynik obowiązuje wszystkie modele należące do kompanii, nie ma potrzeby wykonywać osobnego rzutu dla każdego z drużynników. Efekty mgły odczuwają wszystkie modele, które nie podlegają zasadzie specjalnej DEMON, LEŚNY DUCH lub NIEUMARŁY.

18 WICHURA. Gwałtowne podmuchy wiatru gaszą pochodnie i nieosłonięte latarnie, kołyszą drzewami oraz utrudniają poruszanie się. Modele w fazie ruchu nie mogą biegać oraz korzystać ze zdolności LOT, a wszystkie testy trafienia z broni dystansowej (nieprochowej) wykonywane są z karą -2. MACHINY WOJENNE i broń dystansowa (nieprochowa), które nie wymagają testu trafienia oraz broń dystansowa (prochowa) wypalą jedynie na 6+. Rzut należy wykonać osobno dla każdej takiej broni na początku fazy strzelania.



Tradycja Cienia: napisał/a:
Klątwa Ulgu
RZUCONY NA 10+, [strike]POZOSTAJE W GRZE[/strike]
Prastare wersy tajemnej inkantacji wypowiadanej przez Magistra Kolegium Cienia odmieniają los nieprzyjaciół maga, czyniąc drogę wrogów krętą i niebezpieczną.

Klątwa Ulgu ma zasięg 24”. Po udanym rzuceniu zaklęcia należy użyć 3” okrągłego wzornika i przykryć nim wybrany na cel model przeciwnika, także związany walką wręcz (wybrany przez kierującego MAGIEM gracza bez ograniczeń, z wyjątkiem tego, że Magister Cienia musi widzieć swój cel). Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone), których podstawki są całkowicie przykryte wzornikiem, zostają objęte działaniem zaklęcia automatycznie, te modele, których podstawki są częściowo przykryte, dostają się pod działanie zaklęcia na 4+. Do początku następnej fazy magii rzucającego zaklęcie MAGA objęte działaniem zaklęcia modele traktowane są tak jakby znajdowały się poza czasem. Ofiara klątwy nie może podejmować żadnej akcji i dryfuje bezczynnie w anomalii. Uwzględniając ten stan rzeczy w momencie określania czy drużyna musi wykonać test rozbicia, objęte działaniem zaklęcia modele nie są liczone do całkowitej liczby postaci w kompanii. Ponadto, należy zauważyć, że znajdujący się poza strumieniem czasu MAG lub DUCHOWNY lub KOWAL RUN nie może rzucać zaklęć, ponadto nie generuje Kostek Mocy oraz Kostek Rozproszenia.
Model może znajdować się pod działaniem tylko jednej klątwy na raz.


Cytat:
Usunięcie zasady trafienia o dużej sile dotyczącej machin wojennych.


Cytat:
Animozja:
Kiedy Zielonoskórzy przebywają razem, wszczynają bójki, kłócą się i robią sobie na złość na wszelkie możliwe sposoby. Nawet jeśli wszystko wydaje się być w najlepszym porządku, spory w szeregach Zielonoskórych mogą pokrzyżować plany Hersztowi Dzikich Orków. I tak w jednej chwili, prąca w kierunku wroga kompania potrafi się zatrzymać i stać, póki kłócący się Zielonoskórzy nie wyjaśnią sobie różnicy zdań.

Test Animozji:
Podczas każdej własnej tury, w fazie rozpoczęcia tury (przed zadeklarowaniem szarż), gracz Łowczego plemienia Dzikich Orków musi przeprowadzić test ANIMOZJI. Zasadzie ANIMOZJI podlega każdy znajdujący się na stole model stronnika za wyjątkiem:

- modeli które aktualnie Uciekają!, zostały Oszołomione! lub Powalone na ziemię!,
- modeli które walczą wręcz,
- modeli należących do drużyny obsługi oraz Dużych Dźgaczy,
- modeli Snotlingów, Pajonków i Trolli.

Należy wykonać rzut K6 za każdego podlegającego ANIMOZJI stronnika, wynik 1 oznacza, że model odczuwa skutki ANIMOZJI, należy ponownie rzucić K6 i sprawdzić wynik w TABELI ANIMOZJI.


Cytat:
Postać Dramatu Hans Wasser, Rycerz Pantery podlega zasadzie specjalnej duży cel (wierzchem).


Śmierć dowódcy napisał/a:
Kolejny wyjątek stanowią drużyny w których DOWÓDCA jest MAGIEM lub DUCHOWNYM lub KOWALEM RUN lub podlega zasadom specjalnym DEMONOLOG oraz TARCZA KHORNA. W przypadku śmierci takiej postaci, nowo mianowany DOWÓDCA w momencie gdy osiągnie kolejny poziom doświadczenia, oprócz normalnej procedury związanej z awansem, zaczyna podlegać wymienionym w opisie kompanii zasadom specjalnym dotyczącym poprzednika. Ponadto, od tej pory model uważany jest za MAGA lub DUCHOWNEGO lub KOWALA RUN lub DEMONOLOGA i podlega wszystkim odpowiednim zasadom specjalnym.


Cytat:
Wielkolud:
WIELKOLUD znajdujący się do 1" od podstawy wzniesienia albo piętra w budynku piętrowym może zaatakować i zostać zaatakowany przez wrogi model ustawiony do 1” od krawędzi wzniesienia albo piętra w budynku piętrowym. Podobnie w walce wręcz WIELKOLUD stojący bezpośrednio za innym sprzymierzonym modelem wielkości człowieka lub mniejszym (WIELKOLUD nie będzie zatem działał na modele na podstawkach 40x40 mm i większych), który walczy wręcz może zaatakować i zostać zaatakowany przez związany walką wręcz model przeciwnika. WIELKOLUD, który zaatakuje w ten sposób przeciwnika nie uzyskuje premii, które normalnie wynikają z szarży i walczy w taki sposób, jakby włączył się do walki już w poprzedniej turze. Oznacza to, że nie uzyskuje automatycznie pierwszeństwa działania, lecz działa zgodnie z porządkiem INICJATYWY, nie otrzymuje premii do broni za używanie kopii czy innych broni, które premiują szarżujących, nie będą również działały zasady specjalne związane z szarżą i tak dalej. Co więcej, w drugim przypadku jeśli w rzucie na trafienie WIELKOLUD uzyska dwie 1 to oznacza, że uderzył w stojący bezpośrednio przed nim sprzymierzony model zadając mu jedno automatyczne trafienie. Jeżeli bezpośrednio przed WIELKOLUDEM znajduje się dwa lub więcej sprzymierzonych modeli to ewentualne trafienie należy rozdzielić losowo pomiędzy sprzymierzone modele.


Cytat:
Zbroja Chaosu (ciężki pancerz):
[...] Ponadto, po zakończeniu każdej rozgrywki w której brał udział bohater odziany w Zbroję Chaosu należy wykonać test CP. Nieudany test oznacza, że mutagenna moc pancerza odcisnęła swe piętno na ciele bohatera. Model musi natychmiast wylosować jeden ze Stygmatów Mrocznej Potęgi, której służy bohater. Więcej informacji znajduje się w ROZDZIALE XXIII: STYGMATY CHAOSU.


Cytat:
Nomada Kupieckiej karawany z Arabii zamiast miecza otrzymuje chopesz.


Cytat:
Spaczkhutar posiada cechę oręża broń ręczna.


Cytat:
Draich, Kadzielnica ognia, Khutar, Kostur Rykowca, Łamacz mieczy, Łapacz, Młot ulrykański, Topór krasnoludów - dostępność 10.


Cytat:
Magistrowie Tradycji Bestii zamiast umiejętności Ranger:
Uporczywość:
Bursztynowi Magowie w biegu są nieustępliwi niczym następujące po sobie pory roku, a ich pochód jest praktycznie nie do powstrzymania. Bohater może biec, nawet jeśli wróg znajdzie się na tyle blisko, by powstrzymać bieg, model niesie znacznik kosztowności lub zabraniają tego efekty pogody.


Cytat:
Szarża nurkująca:
Może się zdarzyć, że gracz będzie chciał zaszarżować modelem wrogą postać znajdującą się pod balkonem czy kładką, na której znajduje się model. Gracz może zadeklarować szarżę nurkującą, jeżeli wroga postać znajduje się nie dalej niż 2” od miejsca lądowania modelu, który z kolei nie może znajdować się niżej niż 2” oraz wyżej niż 6” nad miejscem lądowania. Następnie należy wykonać test SIŁY albo INICJATYWY w zależności od tego, który ze współczynników modelu jest większy, za każde pełne 2” wysokości. Jeśli testy zakończą się powodzeniem, model zgrabnie ląduje na ziemi i uderza w przeciwnika. Jeżeli któryś z testów zakończy się niepowodzeniem postać spada i otrzymuje obrażenia tak jak opisano to w ROZDZIALE IIII: RUCH w podrozdziale UPADEK.
Model, któremu udało się wykonać szarżę nurkującą UDERZA JAKO PIERWSZY, a ciosy kończące szarżę nurkującą wykonywane są z premią +2 do testu trafienia oraz +1 do testu zranienia przeciwnika.


Żyrokopter napisał/a:
BOMBARDOWANIE: Pilot może w dowolnej turze rozgrywanej potyczki, w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów przygotować ładunek wybuchowy, który może zrzucić na wroga. Pilot nie może przygotować ładunku wybuchowego jeżeli w bieżącej turze biegł lub skorzystał ze zdolności LOT, upadł, wspinał się, został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonał jakiekolwiek inne działanie poza zwykłym ruchem. W kolejnych turach w fazie strzelania pilot może zrzucić przygotowany wcześniej ładunek wybuchowy na znajdujący się na terenie otwartym model wroga, o ile poruszał się nad modelem w bieżącej fazie ruchu. BOMBARDOWANIE jest atakiem strzeleckim o SILE K6, który trafia zawsze na 8+. Pilot Żyrokoptera nie może stać & strzelać przy użyciu BOMBARDOWANIA


Terradon, Podarge Czerwona napisał/a:
BOMBARDOWANIE KAMIENIAMI: Terradon może w dowolnej turze rozgrywanej potyczki, w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów podnieść kamień, który może zrzucić na wroga. Model nie może podnieść kamienia jeżeli w bieżącej turze biegł lub skorzystał ze zdolności LOT, upadł, wspinał się, został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonał jakiekolwiek inne działanie poza zwykłym ruchem. W kolejnych turach w fazie strzelania model Terradona może zrzucić podniesiony wcześniej kamień na znajdujący się na terenie otwartym model wroga, o ile poruszał się nad modelem w bieżącej fazie ruchu. BOMBARDOWANIE KAMIENIAMI jest atakiem strzeleckim o SILE K6, który trafia zawsze na 8+. Terradon nie może stać & strzelać przy użyciu BOMBARDOWANIA KAMIENIAMI.


Salamandra napisał/a:
STRUGA PŁOMIENI: Jaszczur, który nie jest związany walką wręcz może w fazie strzelania zionąć strugą płomieni. Salamandra może zionąć po ruchu, ale nie po biegu, a cel ostrzału musi znajdować się w polu widzenia jaszczura. Salamandra nie może jednak stać & strzelać w reakcji na szarżę.
Należy obrócić model Salamandry w kierunku, w którym zamierza zionąć i rzucić Kostką Artyleryjską.
Jeżeli wypadł NIEWYPAŁ! jeden lub więcej Skinków zostało pogryzionych przez Salamandrę. K3 losowo określone modele należące do DRUŻYNY POGANIACZY otrzymują automatyczne trafienie o SILE 5 z cechą oręża BROŃ NATURALNA i PRECYZYJNE UDERZENIE, a Salamandra nie może zionąc w tej fazie strzelania.
Jeżeli wypadnie liczba, należy umieścić wzornik płomienia w ten sposób, że cieńszy jego koniec dotyka pyska jaszczura, a następnie przesunąć wzornik płomienia o liczbę cali równą wynikowi uzyskanemu na Kostce Artyleryjskiej. Modele, których podstawki są całkowicie przykryte, otrzymują trafienie automatycznie, a te, których podstawki są częściowo przykryte, otrzymuję trafienie na 4+. Trafione modele otrzymują cios o SILE 5 z cechą oręża PŁONĄCY ATAK bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza.
Modele UKRYTE znajdujące się pod wzornikiem płomienia automatycznie unikają trafienia.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-08-23, 11:51   

Cytat:
Wielkolud:
WIELKOLUD znajdujący się do 1" od podstawy wzniesienia albo piętra w budynku piętrowym może zaatakować i zostać zaatakowany przez wrogi model ustawiony do 1” od krawędzi wzniesienia albo piętra w budynku piętrowym. Podobnie w walce wręcz WIELKOLUD stojący bezpośrednio za innym sprzymierzonym modelem wielkości człowieka lub mniejszym (WIELKOLUD nie będzie zatem działał na modele na podstawkach 40x40 mm i większych), który walczy wręcz może zaatakować i zostać zaatakowany przez związany walką wręcz model przeciwnika. WIELKOLUD, który zaatakuje w ten sposób przeciwnika nie uzyskuje premii, które normalnie wynikają z szarży i walczy w taki sposób, jakby włączył się do walki już w poprzedniej turze. Oznacza to, że nie uzyskuje automatycznie pierwszeństwa działania, lecz działa zgodnie z porządkiem INICJATYWY, nie otrzymuje premii do broni za używanie kopii czy innych broni, które premiują szarżujących, nie będą również działały zasady specjalne związane z szarżą i tak dalej. Co więcej, w drugim przypadku jeśli w rzucie na trafienie WIELKOLUD uzyska dwie 1 to oznacza, że uderzył w stojący bezpośrednio przed nim sprzymierzony model zadając mu jedno automatyczne trafienie. Jeżeli bezpośrednio przed WIELKOLUDEM znajduje się dwa lub więcej sprzymierzonych modeli to ewentualne trafienie należy rozdzielić losowo pomiędzy sprzymierzone modele.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-08-29, 16:22   

Cytat:
Nomada Kupieckiej karawany z Arabii zamiast miecza otrzymuje chopesz.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-09-18, 10:59   

Cytat:
Spaczkhutar posiada cechę oręża broń ręczna.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-10-05, 18:10   

Cytat:
Draich, Kadzielnica ognia, Khutar, Kostur Rykowca, Łamacz mieczy, Łapacz, Młot ulrykański, Topór krasnoludów - dostępność 10.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-10-05, 18:18   

Cytat:
Magistrowie Tradycji Bestii zamiast umiejętności Ranger:
Uporczywość:
Bursztynowi Magowie w biegu są nieustępliwi niczym następujące po sobie pory roku, a ich pochód jest praktycznie nie do powstrzymania. Bohater może biec, nawet jeśli wróg znajdzie się na tyle blisko, by powstrzymać bieg, model niesie znacznik kosztowności lub zabraniają tego efekty pogody.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-10-12, 09:02   

Cytat:
Szarża nurkująca:
Może się zdarzyć, że gracz będzie chciał zaszarżować modelem wrogą postać znajdującą się pod balkonem czy kładką, na której znajduje się model. Gracz może zadeklarować szarżę nurkującą, jeżeli wroga postać znajduje się nie dalej niż 2” od miejsca lądowania modelu, który z kolei nie może znajdować się niżej niż 2” oraz wyżej niż 6” nad miejscem lądowania. Następnie należy wykonać test SIŁY albo INICJATYWY w zależności od tego, który ze współczynników modelu jest większy, za każde pełne 2” wysokości. Jeśli testy zakończą się powodzeniem, model zgrabnie ląduje na ziemi i uderza w przeciwnika. Jeżeli któryś z testów zakończy się niepowodzeniem postać spada i otrzymuje obrażenia tak jak opisano to w ROZDZIALE IIII: RUCH w podrozdziale UPADEK.
Model, któremu udało się wykonać szarżę nurkującą UDERZA JAKO PIERWSZY, a ciosy kończące szarżę nurkującą wykonywane są z premią +2 do testu trafienia oraz +1 do testu zranienia przeciwnika.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
quidamcorvus 
o.Założyciel
Spaministrator


Dołączył: 22 Sie 2019
Posty: 360
Skąd: Żory/Katowice
Wysłany: 2019-10-18, 20:48   

Żyrokopter napisał/a:
BOMBARDOWANIE: Pilot może w dowolnej turze rozgrywanej potyczki, w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów przygotować ładunek wybuchowy, który może zrzucić na wroga. Pilot nie może przygotować ładunku wybuchowego jeżeli w bieżącej turze biegł lub skorzystał ze zdolności LOT, upadł, wspinał się, został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonał jakiekolwiek inne działanie poza zwykłym ruchem. W kolejnych turach w fazie strzelania pilot może zrzucić przygotowany wcześniej ładunek wybuchowy na znajdujący się na terenie otwartym model wroga, o ile poruszał się nad modelem w bieżącej fazie ruchu. BOMBARDOWANIE jest atakiem strzeleckim o SILE K6, który trafia zawsze na 8+. Pilot Żyrokoptera nie może stać & strzelać przy użyciu BOMBARDOWANIA


Terradon, Podarge Czerwona napisał/a:
BOMBARDOWANIE KAMIENIAMI: Terradon może w dowolnej turze rozgrywanej potyczki, w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów podnieść kamień, który może zrzucić na wroga. Model nie może podnieść kamienia jeżeli w bieżącej turze biegł lub skorzystał ze zdolności LOT, upadł, wspinał się, został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonał jakiekolwiek inne działanie poza zwykłym ruchem. W kolejnych turach w fazie strzelania model Terradona może zrzucić podniesiony wcześniej kamień na znajdujący się na terenie otwartym model wroga, o ile poruszał się nad modelem w bieżącej fazie ruchu. BOMBARDOWANIE KAMIENIAMI jest atakiem strzeleckim o SILE K6, który trafia zawsze na 8+. Terradon nie może stać & strzelać przy użyciu BOMBARDOWANIA KAMIENIAMI.


Salamandra napisał/a:
STRUGA PŁOMIENI: Jaszczur, który nie jest związany walką wręcz może w fazie strzelania zionąć strugą płomieni. Salamandra może zionąć po ruchu, ale nie po biegu, a cel ostrzału musi znajdować się w polu widzenia jaszczura. Salamandra nie może jednak stać & strzelać w reakcji na szarżę.
Należy obrócić model Salamandry w kierunku, w którym zamierza zionąć i rzucić Kostką Artyleryjską.
Jeżeli wypadł NIEWYPAŁ! jeden lub więcej Skinków zostało pogryzionych przez Salamandrę. K3 losowo określone modele należące do DRUŻYNY POGANIACZY otrzymują automatyczne trafienie o SILE 5 z cechą oręża BROŃ NATURALNA i PRECYZYJNE UDERZENIE, a Salamandra nie może zionąc w tej fazie strzelania.
Jeżeli wypadnie liczba, należy umieścić wzornik płomienia w ten sposób, że cieńszy jego koniec dotyka pyska jaszczura, a następnie przesunąć wzornik płomienia o liczbę cali równą wynikowi uzyskanemu na Kostce Artyleryjskiej. Modele, których podstawki są całkowicie przykryte, otrzymują trafienie automatycznie, a te, których podstawki są częściowo przykryte, otrzymuję trafienie na 4+. Trafione modele otrzymują cios o SILE 5 z cechą oręża PŁONĄCY ATAK bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza.
Modele UKRYTE znajdujące się pod wzornikiem płomienia automatycznie unikają trafienia.
_________________
++ DansE MacabrE|Warheim FS|Oldenlitz ++
  Facebook: https://www.facebook.com/danse.macabre.1
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,036 sekundy. Zapytań do SQL: 9